Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Moje rande s Vlastou Tlustým

Tak jsem si včera zašla na kafíčko s Vlastou Tlustým. Tak nějak jsem zatoužila ho vidět, chtěla jsem si udělat osobní obrázek a taky mu sdělit nějakou kritiku. Chtěla jsem vidět jeho kruhy pod očima a okousané nehty. Po dvou letech jsem si s ním smluvila schůzku v kavárničce u parlamentu, přišel však usměvavý a velmi uvolněný.

Zeširoka se usmívá na servírku a uhlazuje si přitom velkou svazáckou patku. „Co bych si tak dal, hmmm, tak mi přineste další kafe. Zrovinka jdu z rozhovoru s Kmentou“, říká Vlasta a směje se jako sluníčko. „A jen tak na úvod, paní Cibulková, oceňuji Vaši odvahu vystoupit v médiích s Barošem.“
Ptám se ho, „Co po Vás chtěl pan Kmenta?“ S úsměvem na rtech odpovídá: „Zajímá je, co říkám na to, že se o mně s někým bavil Mrázek. Ptali se na úplatky, můj dům ve Slaném, ….. víte, paní Cibulková,  já už jsem si zvykl. Mně na tom vadí to, že Šlouf se Zemanem s ním spolupracovali velmi často a osobně, na rozdíl ode mne. Momentálně je to Dalíkův a Topolánkův spojenec u přeběhlíků a to je v pořádku?“
A co ty odposlechy?
„T“ jako téčko může být Tvrdík, nebo Topol a „tlusťoch“,  to může být i Škromach, nebo kdokoliv další.  Topolánek je teď hrdina, protože bojuje s mrtvým Mrázkem. To dovede každý. To je trochu falešný a prázdný boj, nemyslíte?“
Po chvíli se mrknul na hodinky, chvíli mžoural do mobilu a otráveně u toho kroutil s povzdechem hlavou. „Je to hrozný, pořád mi někdo volá a píše sms-ky, mám úplně zavařenej mobil, totálně se zbláznil, už se mnou vůbec nechce komunikovat.“
A co říkáte na to, že se proslýchá, že máte nabídky z různých stran, prý Vám nabídli spolupráci socani, přemýšlel byste o tom? Ptám se Vlasty. „Cože? Ježišmarijáááá, no to snad nemyslíte vážně! To víte, že když proti mně vyjel Topol,  tak ode mě dali všichni ruce pryč a teď mám najednou kamarádů a známých, že se nestačím divit, kde se všichni vzali.“
O co vlastně Mirkovi jde? Musel jste mu provést něco příšerného, že po Vás tak jede.
„Víte, já nad tím přemýšlím, kudy chodím, já FAKT NEVÍM…, ze zoufalství mě už snad napadla jediná věc a to, že si myslí, že jsem snad v minulosti něco měl s Talmanovou, a to že ho zevnitř užírá… Jinak fakt nevím.“ Kroutil hlavou Vlasta.
No nic, budu muset běžet, moc rád jsem Vás viděl paní Cibulková, čekají na mě nějaký novináři, tak zase někdy možná na viděnou“zvedl a šel.

Seděla jsem v kavárně ještě pět minut a přemýšlela nad Vlastou. Rozhodla jsem se, že udělám nejlíp, když odjedu ihned na jižní Moravu.  Prahu nechám za sebou minimálně do konce týdne. Ve sklepě máme burčák, projdu se po lednickém parku, určitě tam bude svítit sluníčko….Zajedu do našeho vinohradu, mrknu na nacucané bobule, manžel mě sveze v traktoru, večer se v hospodě stejně zase pohádáme kvůli politice, ale pak se všichni napijeme burčáku, zabékáme si a bude nám fajn.

Text: Michaela Cibulková

Autor: Michaela Cibulková | čtvrtek 18.9.2008 13:44 | karma článku: 25,42 | přečteno: 3801x
  • Další články autora

Michaela Cibulková

CHKO může být i pokryteckým „zeleným“ paskvilem!

Existující CHKO jsou instituce třicet, někde i čtyřicet let staré. Mají honosná sídla a okázalé plány péče. Často se ohánějí svými ochranářskými sny, do nichž investují nemalé částky z peněz daňových poplatníků, ale skutečnost je taková, že se staly součástí rozbujelé státní byrokracie, která si přeje, aby zůstal zachován status quo.

30.8.2010 v 13:55 | Karma: 14,83 | Přečteno: 1677x | Diskuse| Ostatní

Michaela Cibulková

Po dinosaurech pryč s medvědem!

Dlouho jsem se na blogu odmlčela, tak trochu mě unavila a otrávila situace na politickém poli v naší malé zemičce. Mně a mnohým dalším vlil novou energii do žil kongres ODS. Tak snad, že by už konečně....?

28.6.2010 v 12:40 | Karma: 20,57 | Přečteno: 2239x | Diskuse| Politika

Michaela Cibulková

Cibulková: Topolánku, odstup!!

Je vidět, že pan Topolánek totálně ztratil přehled o realitě, navíc opětovně potvrdil, že je opravdu naprosto nevyzrálá osobnost. Jeho výroky na adresu premiéra Fischera a Gustava Slamečky byly politicky velmi neprozíravé. Topolánek nepochopil, že jako náš lídr má zodpovědnost za CELOU pravici, nepochopil, že nese na trh kůži nás všech voličů a členů pravicové scény!

22.3.2010 v 14:31 | Karma: 23,60 | Přečteno: 1968x | Diskuse| Politika

Michaela Cibulková

Premiérové vinobraní v režii MY HOTELU

Poslední říjnovou neděli si MY HOTEL zapíše do své kroniky jako den prvního vinobraní.

5.11.2008 v 21:40 | Karma: 13,75 | Přečteno: 1916x | Diskuse| Ostatní

Michaela Cibulková

Cibulková: Mirálek Topálek - nový eurokomisař.

Vypadá to jako špatný žert, ale není to taková legrace, jak se může zdát. Kdo bude českým eurokomisařem po Vladimíru Špidlovi? Bude to Mirálek Topálek? /jak ho přejmenoval francouzský Le Figaro/ Třeba nejsem tak daleko od pravdy.

4.11.2008 v 8:30 | Karma: 16,91 | Přečteno: 1957x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3237x
BcA. Michaela Cibulková - žije a pracuje střídavě v Praze a v Lednici na Moravě,ředitelka a spolumajitelka hotelu, majitelka společnosti pořádající výstavy a jiné kulturní akce,zakladatelka nadačního fondu Ledňáček, matka dvou dětí....

Seznam rubrik